Transport GRATUIT

Întrebări frecvente

Care este programul Cromio?

In general, ne puteți contacta telefonic in intervalul orar de mai jos:
luni – vineri: 08:30 - 16:00


Cum pot contacta compania?

Vă invităm să vizitați pagina de Contact pentru a lua legătura cu noi. Recomandăm să ne lăsați un mesaj folosind formularul de contact.
De asemenea ne puteți găsi și pe Facebook și Instagram:


Care sunt modalitățile de plată?

Puteți alege să plătiți online cu cardul sau ramburs la curier.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dumneavoastră este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează date confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.


Cum vor apărea pe extrasul de cont tranzacțiile?

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele cromio


Când se emite și când ajunge la mine factura?

Factura se emite în momentul în care marfa este livrată către dvs. și se trimite automat pe adresa dvs. de e-mail. Marfa comandata ajunge catre dvs. cu avizul de insotire a marfii. Factura ajunge direct pe e-mail, inainte de livrare. Va rugam ca in momentul plasarii comenzii in magazin, sa oferiti adresa de e-mail pentru primirea facturii.


Până unde se livrează marfa comandată?

Marfa comandata se livrează până în fața imobilului, nu în casă sau în curtea dvs.


De unde pot afla informații despre stadiul comenzii? De ce nu pot afla de la șoferii care trasportă marfa informațiile legate de livrare?

Marfa comandata este livrata conform unor grafice bine stabilite, iar accesul complet la aceasta informatie este disponibil pentru personalul din Call Center. Rolul de baza al soferilor este transportul marfii la destinatie. Apelarea acestora in timp ce se afla pe traseu poate intrerupe transportul (pauze pe traseu) si prelungi termenele de livrare.


Ce să fac în cazul în care produsele nu se afișează imediat sau se afișează greu la căutarea în site?

In cazul in care informatia din site-ul cromio.ro se incarca mai greu, va rugam sa verificati conexiunea la internet. Viteza de incarcare a site-ului in conditii optime de conexiune la internet este buna. In cazul in care constatati o incarcare greoaie, verificati conexiunea si stabilitatea acesteia. De asemenea, la incarcarea informatiilor ajuta si utilizarea celor mai noi versiuni de browsere.


De ce termenele de livrare a mărfii pot fi uneori mai mari de 4 zile lucrătoare?

Produsele Cromio sunt produse de mari dimensiuni si, de cele mai multe ori fragile. Ele necesita conditii speciale de transport, atentie in manipulare, un anumit tip de paletare (sunt produse cu grad inalt de fragilitate sau cu risc de deteriorare), un anumit gabarit al camioanelor transportatoare, etc. De cele mai multe ori aceste conditii nu pot fi indeplinite de firmele de curierat sau pot fi asigurate cu costuri care uneori depasesc valoarea marfii transportate. 


Cum pot schimba produse defecte cu unele noi?

În cazul în care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfă neconformă, aceasta va fi inlocuită de către Cromio, în condițiile în care constatați și anunțați la livrare neconformitatea ei. Dvs. aveți obligatia de verificare a mărfii la livrare și de semnare a avizului de însoțire a mărfii pentru a confirma conformitatea sau de nesemnare a avizului în cazul în care nu doriți marfa livrată. Dacă produsele au fost deteriorate după livrare, după semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate decât în condiții de excepție, în măsura în care Cromio constată că le poate repune în vânzare. Politica firmei este însă de a vinde doar produse noi și conforme, nu are o politică de vânzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorată dupa livrare.


Cum pot returna un produs?

Vă invităm sa accesati pagina Returnari unde se găsește un formular de retur. După completarea formularului veți fi contactat de către un reprezentant Cromio care vă va oferi detaliile ulteriore.


În cât timp timp primesc banii înapoi dacă returnez un produs?

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe acelasi card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.


Care este garanția produselor?

Majoritatea produselor au garanție minimă de 2 ani. 


Cum pot primi certificatul de garanție pentru produsele livrate acasă?

Certificatul de garantie in original ajunge la dvs. prin posta. In cazul in care nu a ajuns, il puteti solicita catre contact@cromio.ro 


Cum pot beneficia de servicii de montaj pentru produsele achiziționate?

Cromio nu asigură servicii de montaj, însă la cererea dvs. vă putem recomanda firme de instalații partenere care vă pot monta aparatele achiziționate din magazinele noastre. Detaliile privind costul serviciului de montaj, precum și alte detalii legate de acesta, se discută direct cu instalatorul.